Social media management

Social media is een uitgebreid verhaal, tenminste als je het goed wilt doen. Het is niet zomaar wat posten, ook doe je het er niet even bij. Het is een specialisme die ook nooit stil staat. 

Wat bied ik?

Ik kan jouw social media van scratch opzetten of ik neem de social media helemaal van je over. Het valt of staat bij een goede strategie, zomaar wat posten is een no go. Dan krijg je niet het gewenste resultaat. Waarom je post is al een hele goede vraag! Wil je zichtbaar zijn, is dat het doel? Dat kan! Dan is de strategie totaal anders dan als je klanten wilt krijgen via social media. Social media doe je samen. Ik kan het zelf bedenken, maar ik heb toch echt input vanuit het bedrijf nodig. Hoe zit het bedrijf in elkaar, welke kant willen zij op, op korte termijn, maar ook op lange termijn. Wat willen zij gaan bereiken. Hoe is de huidige positie in de markt, kun je daar nog in verbeteren of sta je al aan de top? In beide gevallen is en blijft social media belangrijk. Je kunt eigenlijk niet meer zonder. 

Het aantal berichten per week, de inhoud van de posts, de visuals, de combinatie moet goud zijn! Afhankelijk van de doelen, subdoelen en wensen, kun je een strategie opzetten. Zichtbaarheid en herkenbaarheid is zo belangrijk! Zien ze je 1 x per week, dan gaan ze je niet onthouden, onthoud dat! 

Wat zit er dan in mijn pakketje?

– minimaal 3 berichten per week (zichtbaarheid)

– op drie kanalen posten (elk kanaal heeft eigen content)

– teksten schrijven (pakkend en passend)

– templates maken (herkenbaarheid)

– interactie (zorgen dat je in gesprek komt met jouw ambassadeurs)

Wat kost dat dan?